Bollen & Pinnen & Människor

Pinnen & bollen & Människor

Och jag vill också vara med och mosa tomtar, inte få sitta på andra sidan och skrika eller så, jag vill också visa, jag vill också visa att jag kan... jag vill också få chansen att kanske kanske kanske spela i en golfboll, många säger att vi inte ens har någonting att göra där uppe, men varför har vi då klarat oss så någerlunda okej som vi gjort..och när vi pratade förra veckan efteråt, så sa "hon" någonting, att hon inte förstod hur jag stod ut, hur jag orkade sitta där varenda gång och ta "den skiten" utan att säga någoting i princip varenda gång, först kändes det ganska starkt, det liksom sårade på något sätt, men sen när jag började tänka efter så klarnade det en aning, det va inte alls meningen att det skulle såra eller någonting sådant, utan att det kanske va så att det va meningen att hon menade att jag va stark? hur jag orkar sitta där varje gång och bli nedtryckt utan att säga någonting. och då slog det mig, det är sant, jag säger faan aldrig någonting om det, jag bara accepterar det lilla jag får bara för att jag älskar det vi gör, att vi gör det tillsammans, visst det sårar och jag kan bli skit arg eller ledsen eller vad som helst, men jag kanske inte är bäst, och jag vill inte vara bäst heller, och om jag inte klarar av den standarden som behövs, varför blev jag då erbjuden det om jag inte klarar av det?, nånting måste det ju funnits eftersom att jag fick chansen, jag måste bara förstå hur dom tänker och visa framfötterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback