Tankegång

Vad är det med killar och 14 - 15 åringar, jag förstår verkligen inte, vad är det som är så jävla intressant med en 14 - 15 åring när man själv är mellan 18 och 20, den som förstår kan väl förklara för jag vill verkligen veta!? för nu har jag funderat på det här sen jag typ själv va 14 och det e ju ett tag sen nu.?
Det liksom inte riktigt smälter in som annat, haru en åsikt,? tell me :)



Är jag nån jävla magnet på idioter? jag förstår verkligen inte, antingen vänskap eller puckon, don't get it, det är sjukt egentligen, helt stört.
Och varför finns det alltid någon annan där hela tiden`? vart man än går så finns det liksom alltid någon annan?..dom märks inte från start på en gång, men så småning om dyker dom alltid upp..

Jag har kommit fram till en sak, Jag är helt enkelt rädd  för mig själv och mina egna känslor, det finns ingen annan förklaring, och det finns bara en enda jävla människa på den här jorden som förstår sig på mina känslor, och honom pratar jag knappt med längre, (tack för förra lördagen föresten, den var sagolik) vad är det som gör att man glider isär egentligen?

Vad har hänt med oss över huvudtaget, hon mår piss, hon som alltid gett mig styrka. och alltid en solstråle, ingen har överhuvdtaget kunnat bryta ned henne någonsin, inte ens när vi va på gräsmattan, men nu har en enda jävla person fått henne till att må skit, till att vara precis sådär som hon alltid försökte få mig att aldrig bli, eller hamna i, och nu sitter vi där båda två, hon med en idiot som sårar henne, med typ underbart leende och sådär mysigt blyg på nått sätt, och jag här, med tanke på det som hände då, känns som igår, och det va så förbjudet redan från start, men se nu vem som sitter och mår piss varje gång du kommer in,och för varje gång jag är påväg dit varje jävla vecka så påminns jag, vet nån jävel hur man raderar bort minnen? för jag vill inte må såhär längre....

 Faaan hjärtat när blev vi såna kärleksidioter??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback