spasme

Jävla fitt dag!! jag vill inte vara här längre, vill bara bort härifrån, så långt bort som det bara går, allting man gör, säger eller tänker blir ju tydligen bara fel,  jävla spasme ryck, varför tar alla människor allting helt jävla fel jämt och ständigt..?

Vissa dagar kommer tanken tilbaka, gjorde jag verkligen rätt val? får dom verkligen mig att må så bra som förut?

Och nu vill jag bara sitta i den där hallen och typ gå en promenad och bara få bläa på hela världen!

Men som vanligt har varenda jävel något annat planerat eller bara allmänt jävla tråkiga och inte orkar, för dom ska sitta ensamma hemma i sitt lilla rum med sin patetiska lilla tv och glo på den hela kvällen och tycka synd om sig själva! ååh morr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback