Vänner

Och du bara går därifrån och jag tänker att aldrig mer ska jag älska någon som inte kan älska som jag..
och du vill ha mig fastän du inte kan få mig och jag kan få dig även om jag inte vill ha dig..
och jag vill ha dig fastän jag inte kan få dig och du kan få mig fastän du inte vill ha mig..
för jag tror att jag är lycklig när jag sover
så väck mig aldrig igen...


It's as if you know me better than I ever knew myself
I don't now how you can tell
All the pieces, pieces of me
Fall...Sometimes I fall so fast
When I hit that bottom
Crash, you're all i have


Men när allting är som det varit hatar jag mig själv för att allting kanske är mitt eget fel..
Love of a women? jag vet att det finns, och du skulle aldrig,men jag har också mina dåliga dagar.
Vänner för alltid



Psykfall?, kalla det vad ni vill för det enda som håller mig uppe på fötter är en jävla klubba med en boll och dj19..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback