snett

Slutspel :) weeey va roligt!

Kvartsfinal 14:10 mot Ristomta i Skärholmshallen på Lördag.

kommer du och tittar?



Får väl se om man e frisk å kry, man kan ju alltid hoppas liksom!


Åh fy, annars e allt bara upp och ned, inga media 3:or i skolan, och kajsa,malin,sarah och jennifer ser jag knappt längre, fett tråkigt :( och innebandy, fyfaaan, undra om man skulle kunna bli materialare redan nu..?!=/

Åh herregud vad jag älskar dig Love of a women det är för alltid du och jag!
Du är underbar när du är som du va idag!


Fucked up säger jag bara!



Och det som ändå inte va någonting bara försvann bort i tomma intet...
Kan man sakna någonting som ändå inte va någonting?
Äh ingen ide att tänka ens, man blir bara mer påverkad och fucked up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback