För jag är lycklig!

Hemma i 24 timmar och iväg igen, och jag intalar mig själv att jag blir starkare och bättre av det här.

Carrolutt mitt hjärta, du får mig att inse att innebandyn är typ allt, Lunkan & Beetsy. Jag lovar dig, jag kommer inte svika dig, jag kommer till dig och sandra, för vi har gått från att vara wildcats till att bli griffins:) åh ingen förstår bättre, Män är maskiner tills man hittat den svaga knappen.


 

Åh jag orkar inte ens tänka längre.
Du vände på kakan helt och hållet.


Åh innebandy e livet.
jag är kär i mina innebandystrumpor
och wildcatsbyxor. Det är en speciell känsla.



Och nu flyr jag iväg till katrineholm.
Jag ska bli frisör med hjälp av kussen.
Watch out!

- - -Raderat- - -
Jag tänker inte visa mig svag för dig, för det är jag inte.
men what the fuck, man kan inte bara stänga av helt och hållet bara sådär.


You know my number


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback