förståelse

Jag behöver bekräftelse, för annars orkar jag inte, ja jag är krävande, men det kommer tillbaka, tro mig! ... Näj, jag tror faan att jag överanalyser alldeles för mycket..?! Jag är en sån där människa som överdriver allting, minsta lilla som händer.. jag förväntar mig alldeles för mycket eller kanske hoppas, vilket som... Men hur faan ska man veta rå?!
Nej jag tänker hellre alldeles för mycket, än att inte tänka alls! Är man känslig och tänker alldeles för mycket och överanalyserar allt så blir det såhär..
Men det är såhär jag är och passar det inte för er så är det bara att skita i det.
Jag blir så jävla irriterad över ingenting! Men kan jag hjälpa att jag bryr mig för mycket eller?
Kan så små saker verkligen att få en att må så mycket bättre när dom samtidigt får en att må så jävla dåligt.?
Jag beter mig alltid, alltid alltid likadant, oavsett, jag förstår inte, det är inte meningen att man ska stöta bort, men det blir så automatisk.
Elisabeth, sitt ner, håll käften och gråt i din ensamhet istället..



Ge mig tillbaka min sommar, min underbara sommar, GE MIG!


Och du bara går därifrån och jag tänker att aldrig mer ska jag älska någon som inte kan älska som jag..
och du vill ha mig fastän du inte kan få mig och jag kan få dig även om jag inte vill ha dig..
och jag vill ha dig fastän jag inte kan få dig och du kan få mig fastän du inte vill ha mig..
för jag tror att jag är lycklig när jag sover
så väck mig aldrig igen...


Människor som oss får inte varandra i slutet..

Kalla det vad ni vill, men det enda som håller mig uppe på fötter är en jävla klubba med en boll och dj19..



herregud, man beter sig som ett 15 årigt nervrak....
 

Jag tänker inte ändra på mig, This is me, Live with it or get the hell out of here…

Med ångest I tanken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback