Hru man dödar en ål!



Lille johnny var 8 år och liksom andra pojkar i sin ålder väldigt nyfiken. Han hade hört ganska mycket om det här med sex fran de andra pojkarna och undrade hur det egentligen gick till. En dag frågade han sin mamma, som blev väldigt generad. Istället för att förklara sa hon åt honom att gömma sej bakom gardinerna en kväll och titta på sin äldre syster och hennes kille. Det gjorde han. Följande morgon beskrev han allting för sin mor. Syrran och hennes kille satt och snackade en stund.Sen släckte han nästan alla lampor. Han började krama och pussa syrran. jag tror syrran började bli sjuk, för hon såg så lustig ut. det måste han också tyckt, för han la sin hand innanför syrrans tröja, precis som en doktor skulle ha gjort. fast han var inte lika duktig som en doktor för han verkade ha problem att hitta hjärtat. jag tror han började bli sjuk också, för snart hade båda två börjat flämta och va alldeles andfådda. hans andra hand måste ha blivit kall, för han la den under hennes kjol. Syrran blev värre. hon började stöna, sucka, grymta och vrida sej så hon nästan trillade av soffan. det var då febern kom. jag vet att det var feber, för syrran sa att hon kände sej riktigt het. till slut fick jag reda på vad det var som gjorde de två så sjuka. En stor ål hade på något sätt krupit in i hans byxor, den bara hoppade ut och stod där. ungefär 25 cm lång, jag svär. han tog tag i den för att hindra den från att smita. syrran blev riktigt rädd när hon fick se den. hennes haka föll ner och hon började skrika på gud och liknande.hon sa att det var den största och längsta hon nånsin sett. jag kunde ha berättat för henne om dom som finns i sjön. syrran blev plötsligt modig och försökte döda ålen genom att bita av huvudet på ålen. plötsligt gurglade hon till och släppte taget om den. jag slår vad om att den bet henne. därefter tog hon tag med båda händerna och höll den stadigt medan killen tog fram en munkorg ur sin ficka och drog den över ålen. syrran la sej tillbaka och särade på benen så att hon kunde få ett saxgrepp om den, han hjälpte till med att lägga sej ovanpå ålen. ålen slog emot av bara farten. syrran började stöna och vrida sej och hennes kille välte nästan soffan. jag anar att dom ville döda ålen genom att mosa den emellan sej. efter ett tag slutade ålen röra sej. syrran och hennes kille suckade stort. killen reste sej och se på fan, dom hade dödat ålen. jag vet att den var död, för den bara hängde där och en del av innehållet hängde ut. syrran och hennes kille var trötta efter kampen, men dom började hångla igen. han började krama och kyssa henne. och se på fan, ålen var inte död. den hoppade rakt upp och började bråka igen. jag antar att ålar är som katter - har två liv eller så. den här gången försökte syrran döda den genom att sätta sej på den. efter tjugofem minuters brottning var ålen äntligen död. jag vet att den var död den här gången, för jag såg killen skala av skinnet på den och spola ner det i toaletten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback