Kompis!

Det är bara du som har den inverkan på mig att få mig att känna känslan, där alla mina muskler och alla min leder drar ihop sig av lycka när du säger någonting eller kramar mig..


Förlåt för att jag älskar dig alldeles för mycket, men jag vill bara att du & jag ska vara som förut igen, utan några som helst problem eller tjaffs, då jag visste exakt hur allting låg till och hur alla andra var mot mig.
Just nu vet jag ingenting, jag vet varken hur du fungerar, eller hur jag fungerar eller varför jag känner som jag gör, men det är samma känsla nu som jag alltid har haft inuti mig, den känslan som fått mig att stanna på det stället där jag alltid stannat, samma känsla jag alltid fått när du överbeskyddar mig utan mening, samma känsla som när du säger saker som du egentligen inte hade velat säga och det är samma känsla när du tror att jag inte läser det du säger fast jag gör det och när du sedan pratat färdigt upptäcker själv att jag redan läst av dig...


För du är det absolut bästa jag har, absolut närmaste, absolut älskvärdast och absolut betydelsefullast, och jag är så jävla äckligt lottad att jag har dig som min vän. ingen kommer nog någonsin att förstå sig på våran vänskap förutom du och jag. för det har alltid varit vänner för alltid redan från start, och jag tänker inte släppa dig nu, jag släpper dig aldrig, för du är den finaste vännen en människa kan ha, och jag har det, för jag har dig och jag vill aldrig missta dig.


- Vänner för alltid -

Kommentarer
Postat av: malin

uppdatering beetsyyyy :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback