Allting ordnar sig i slutändan.

Jag trodde verkligen att jag förstod helt och hållet. Att jag va med på allting. Men det slog mig längre in än jag trodde att det skulle göra. Kanske helt rätt, Kanske helt fel. Varför gör såna saker som inte ska göra ont? ondast i tanken? No promises. Jag hatar att inte veta någonting om mig själv.


Helt jävla otroligt, sjukt bra start, underbar start och sen bara blä,
Vad fan är oddsen? Haha men lite kul var det iaf..


Helgen är över å äckel måndagen är påväg.
Fredagen blev till att glida över till malin i solna med ella
För att sedan hitta till candy, helt okej kväll.
lördagen blev känslofylld.
Små tjaffs å en känslig elisabeth.
tillslut bar det av till café opera, men blev stopp på nivå 22.
sen bar det av till medis, in på snaps, dricka å skitsnack.
in på mackedonken, behöver man ens nämna "götekällaren"(elller nått sånt)? haha
Sen 45 minuters snack om candy, vilket slutade i att ingen pallade och vi bosatte oss utanför pizza hut och hade sjukt kul.
Hela min söndag har jag shoppat.
Solna centrum och kista centrum, lovely, nya byxor i drivor, I'm in love.

Och nu är klockan ca 23:40 å jag gör inte ett piss på denna söndag kväll förutom att sitta och tänka för mycket, så nu är det slut med det.


inga känslor
inga tankar
inga drömmar
Man mår bara dåligt.



 

Cause I know that my life is beautiful..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback