Jag <3 Kajsa

kajsa
Ibland blir jag bara sådär äckligt glad över att se att det är ditt nummer som blinkar i displayen på telefonen när det ringer, precis som idag.
Ibland känns det som att det är du och jag mot världen kajsa..
Egentligen är det konstigt hur vi har blivit vänner jamena mupp som jag var, jag va faan rädd för dig innan jag lärde känna dig. okej att just samma kväll som du och jag träffades typ första gången förlorade jag än helt annan vän, men jag vann dig!
Det finns ingen som kan plocka stenar som dig, och ingen som kan härma karlsson likadant som dig.
Du är helt fucking jävla underbar kajsa.
Ibland gör du mig så glad bara genom att ge mig ditt leende, eller när du kan springa igenom hela korridoren i skolan bara för att hoppa på en och ge en värsta kramen.
Det finns liksom ingen som är riktigt som dig, jamena vem annars får man en ide att plocka stenar tillsammans med, eller sitta vid centrum och bara kasta stenar på människor som cyklar förbi, eller kommer på små historier pga en liten unge som sitter i vagn....?
Om du någon gång tvekar, Tänk på din födelsedagspresent, vartenda ord är saning och det vet du också, jag står för det jag sagt kajsa.

Du vet, Vi duger ju iaf i krig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback