Oppaaaaaa

Jag måste typ ut och dansa eller nått för jag kan inte sitta still, jag blir typ knäpp av det!
Och det är så himla mycket i skolan nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men dom få stunder jag har lediga tar jag vara på till tusen!

Imorgon blir det träning, fett me länge sen, sen blir det sjunga och dansa till schlager hela jävla natten lång tror jag, för mitt älsk till knaas kommer till mig och bara endast mig och myser imorgon, va ett tag sen jag såg eller pratade med henne så jag saknar henne faktiskt en aning! Weey va mys det kommer bli!





På nått fucking sjukt jävla sätt så funderar jag på om jag verkligen gjorde rätt!
men det är väl ingenting att grubbla i nu antar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback