Håkan och Snook förgyller mitt liv!

Man får tycka synd om sig själv! Och det gör jag nu,
för jag måste vara den sämsta jävla människan på att komma upp på morgonen!
Det är helt sjukt! Tror jag behöver en sån där väckarklocksgrejs som kalle anka har när han är på semester med musse och långben.

Jag får ju för faan aldrig någonting gjort, Skärpning nu det är bara 13½  fucking jävla skoldagar kvar nu!


Och när ska ni vakna upp å ändra er och sluta hitta fel...?

Prinsessan Jennica i nylackerade skor, hon är min vän
"Jennica jag hänger mig för kärleken",
 "Men va inte så högtidlig - du med din dramatik och stesolid"
En dag kommer jag och du verkligen bli gamla, men jag älskar dig nu....


Uppsnärjd i det blå! och det är helt magiskt men tragiskt!


Nu ska jag ändra på mig
På tisdag ska jag flytta ut ur mig själv
Och vända andra kinden dagen ska jag sänka blicken

Okej kan du känna tårarna rinna när melodierna når mina fingrar
Kan du känna fukten på min tungspets?

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback