hatar admins!

Okej, jag hade haft en hur underbar dag som helst, vaknade pigg och glad och positiv i morse, satte till och med på mig kjol och allt innan jag begav mig iväg till skolan, Cili va snällaste snäll och hämtade mig med bilen, sen blidde det webbdesign i 2 timmar, sen vart det skjuts hem utav cili för att käka lunch, och sen ringde lunkan och sa att vi skulle åka och hälsa på jenka på sjukan. Kommer dit vi 12:30 och när klockan är 15:00 gav vi upp, då hade vi inte ens fått komma upp på avdelningen för att hon låg kvar på uppvaket. Vi glider hem, byter om och käkar här hemma, pressar mamma p ålite pengar och drar hem till lunkan, blir hämtade av micke den snälla lille varelsen, och åker och handlar en jävla massa godis till sjuklingen på sjukan, sen glider vi bort mot Danderyds sjukhus avd 59A till våran lilla Jenka som har opererat knät. Den stackarn va ju fortfarande helt borta av allt smärtstillande och morfin när vi dök upp runt 18:30 haha, hon såg ut ungefär som hon gör när hon e baota bakis och vägrar kliva upp ur sängen dagen efter. Sjukt söt, men sen lät vi na sova och drog till mcdonalds, McFlurry och milkshake för dom två damerna och mannen "pojken". Sen blev man snällt hemskjutsad igen av micke, och hela dagen har bara varit sådär härligt trevlig och inga problem eller tjaffs överhuvudtaget.


Tills man kommer in på internet, å ska kolla PA som vanligt lite sådär, då är det nån JÄVLA idiot till admin som svarat på en fråga jag ställt, och han bokstavligt typ hoppar på mig och är fett otrevlig och allmänt pissigt jobbig. Asså människor borde inte få vara sådär jävla otrevliga! Så nu vart hela jävla dagen blä bara för att det där j***a puckot dök upp i min värld, åååååhh gå och dö i en buske eller nått, PLAYAHEAD suger just för dagen och jag kommer vara arg på skiten tills imorgon när jag inte har något annat för mig!
(ja, jag är playahead fjortis, vad är ditt problem då!? leave it!!)



Åååååååhhhh gör mig glad igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback