när man hunnit med att tänka lite.

Jag tror du förstår mig på ett sätt som ingen annan gör.
Tror du på något sätt har samma känslor för dom som jag har.

Samma tankar.
Samma panik när man inte är där.

Och ibland är det precis som om att du läser mina tankar utan att du ens har träffat mig. Som idag. Det där gjorde min dag och fick mig att få ett litet leende på läpparna igen.
Jag tror att jag har en del att lära utav dig hjärtat. För nånstans inom dig finns någontinga som gör att du klarar av det mesta du ger dig in på, och det är nog bara för att du alltid går helhjärtat in i allting.


Froggie, Du är underbar och jag är glad för att du finns!







Och sen är det Coach. Är på nått sätt äckligt glad över att ha honom som tränare. Såfort någon frågar om jag trivs med min tränare och om han är bra, Vill jag bara säga så mycket positivt som det bara går om honom, För han är jävligt bra som tränare det är han verkligen, ingen ide att inte säga det. Tror inte att jag eller alla andra riktigt har förstått vilken tur vi har som faktiskt har honom. Hur mycket han egentligen ställer upp för oss, hur mycket han offrar för oss för att det ska gå bra, och han vill faktiskt bara vårt bästa. Han vill nog bara att vi ska förstå att vi klarar av så mycket mer än vad vi tror och vi kan ådstakomma så mycket mer än vad alla andra tror. Man kan säga vad man tycker och tänker rakt ut utan att han tar illa upp. Man får alltid både positiv och negativ feedback. Han är mer på våran nivå. han är inte någon som tror att han siter på en piedistal och styr och ställer över alla. Nej, han är istället nere hos oss på våran nivå och kör rejset tillsammans med oss istället för ovanför oss. Han är helt enkelt bäst, och jag vet faktiskt har haft iaf 6 st tränare innan honom, och det finns ingen som slår honom.
Bästa Coachen Någonsin.

Kommentarer
Postat av: Froggie

Bettan du är underbar! jag gråter nästan efter att ha läst ditt inlägg.
Du lyckas alltid göra mig glad vännen!
tack för att du finns och vill vara min vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback