Roligt ju :)

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?

Va fan sånt där skit håller jag inte på med
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jobbar du idag?
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Hahaha Förstod det ;)
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
nej jag är ganska trött....
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hej min enda och bästa älskling i hela världen
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Nu har vi lämnat nyköping och åker mot vätö J
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Kolla din mail J
8. Vad vill du höra mest av allt?
Regnet vräker ner ...L
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Baaah...Bussen går typ om 20 minuter
10. Din romantiska replik?
Lycka till älskling!                                                                                 
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Åååå men jag förstår, men det är ju snart lön iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback