vill inte..

Jag vill verkligen inte att du ska sluta, det kommer inte bli samma sak utan dig där.
Vissa människor har inte förstått hur bra vi egentligen har dig som har dig där, som finns till där för oss.
Men sluta nu?.. Vi ser ju fram emot Falun med dig, jag vet flera som vill ha med dig, och allra helst jag...


Jag grät inte i 2 timmar i sträck bara för att gråta utan anledning liksom, det  va för att jag vill inte ha någon annan där, det är ingen som skulle kunna mäta sig med dig, och det tycker vi...

Du kan väl hålla ut till efter falun iaf..?


Jag vill inte ens komma ner imorgon, jag kommer ändå bara börja gråta, om det ska tas up och pratas om, jag pallar inte en sån här grej till, kan inte folk bara vara normala, och va glada för det dom har och sluta vara så jävla egoistiska så att vissa människor måste tacka nej till saker...


...Du är ju bästa Coach...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback