great

åh jag dör av tråkighet, liva upp tillvaron lite..?!
Jag är nog alldeles för sällskapssjuk.
så det blir åter till sex and the city avsnitten för att roa upp min egen tillvaro lite.



Jag saknar innebandy så det skriker i hjärtat på mig.
Helt ny klubb, helt nytt lag + topp 4 från wildcats.
Ibland är innebandyn det enda jag tänker på, allt som går runt i hjärnan blir som omgjort till innebandy, men jag har inte den där känslan jag hade förut, då jag kunde längta hela dagarna bara för att det va träning eller match på kvällen, dom där förväntningarna och planeringen inför falun i år, thai restaurangen, poolen på hotellet, pollen med fiskarna, Rosa jolly wristband, jolly linnena, sandras 18 års present, sexsnacket på rummet, matcherna, tre koner, och allt som kom där till. Och även fast att jag har tagit ett break och jag vet att det är helt rätt gjort så känns det fel. för jag vet att när jag inte är där så funkar jag inte fullt ut.
För när jag inte är där blir hjärnan som ihopknögglad och jag kan inte tänka klart för en sekund.
Jag skulle kunna bänka mig själv och bara sitta på bänken under en hel säsong bara för att få vara där, för det får mig att må så jävla bra...
Och ändå är det jag själv som sagt ifrån mig det under en tid framöver, men jag måste lappa ihop allting, för ingenting kommer att fungera annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback