Fucked up head!

Alla e tråkiga!

Jag spyr på det här, sällskapssjuk till tusen.
Men jag bara tänker inte sitta inne och glo på en jävla skärm en hel fredag kväll utan att göra ett piss.

Mina kompisar har alldeles för mycket problem, så jag flyr undan bara för några timmar och slappnar av och är med old coach och hans vän.



När blev vi patetiska? När blev vi tråkiga? När blev vi som pensionärer som klagar över allt och alla? vart gick det snett?
Och jag hatar alla fucking jävla Media 3:or för att dom är borta, jag har verkligen inga vänner förutom på media, ah förutom sarah dåda men hon e självklar liksom. Kan ni sluta vara på eran jävla skit praktik och komma tillbaka till skolan så att jag kan få tillbaka mitt liv!?


Och än en gång flyr hon iväg till väsby av alla ställen, men det är enda stället där inte alla vet precis hur man är, vem man är, varför man gör på vissa sätt, varför man mår på ett visst sätt och man kan bara vara sig själv och visa det man vill visa! :)

Kommentarer
Postat av: caroline

taskit att inte räkna me malin då!!!

2006-04-02 @ 16:51:13
Postat av: Anonym

Vadå inte räkna med malin? malin går media right, alla förutom sarah, så vad jag ska räkna med malin i? jag vet vart jag har henne so,varför bryr du dig?

2006-04-02 @ 22:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback