Min ängel!




Vissa dagar kan jag bara inte sluta att fundera.
När det finns någon i ens liv, som gör att det känns som om att ingenting här i världen skulle kunna bryta ner en, blir livet som en lek utan problem. Men när den personen sedan försvinner blir världen som ett helvete och allting känns bara kaosartat. Jag vet inte hur många gånger som jag har setat där med telefonen i handen och velat ringa, men inte kunnat. Bara för att jag varit alldeles för rädd för att upptäcka att ingenting är som förut. Det finns mycket som jag skulle vilja berätta för dig Emilia. Om hur mycket du egentligen har hjälpt mig och hur mycket du faktiskt betyder. Ingenting är sig likt längre, men alla förändras, å det e så livet är.
Du kommer alltid vara en utav dom som ligger närmast mitt hjärta oavsett.
Du är min ängel och kommer alltid vara för jag kommer aldrig att glömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback