you

Jag hatar att jag känner som jag gör för dig. För du verkar inte se mig överhuvudtaget.

Samtidigt som allting är så bra det bara kan bli så är det käpp rätt åt helvete.

Man ska aldrig ångra det som en gång fick en att må bra, men ibland funderar jag verkligen på hur det hade varit om jag aldrig hade träffat dig, hur allting hade varit om du inte va på det stället jag var på. Om jag inte sett ut som jag gjorde just den dagen... Hade allting blivit annorlunda då!? Hade du aldrig fått mig att känna som jag gör idag!?

Och här står jag förvirrad och konstig, och du har inte en aning om vad jag tycker tänker och känner.
You are my sunshine, du får min värld att snurra!

Kommentarer
Postat av: malin

just let him know how you feel darling!

Postat av: Friends

Om hon nu är så jävla tråkig, varför läser du då bloggen? Tycker nog snarare att det är du som ska skaffa dig ett liv Charlie!

2007-01-18 @ 17:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback