Dom dom dom

Ibland får dom mig bara att bli äckligt jävla glad bara av att se dom.
Som i lördagens match mot täby.
Det kändes som att det vanliga laget och den där glädjen va tillbaka igen, och även fast vi tappade på slutet så höll alla huvudet högt iaf, precis så det va när jag tittade på första matchen dom spelade.

Dom får mig att må så himla bra, och jag klarar bara inte av att vara utan dom.
Dom har verkligen blivit en jätte stor del av mitt liv.


Åh hon da? Om jag får säga det själv så var hon äckligt bra i målet igen. Vanliga gamla froggie var tillbaka. Och det var så himla skönt att se. Och bara tanken på när den där bollen nästan som limmade sig fast i motståndarnas målkryss, kunde jag inte mer än annat än att tänka på henne. Bara för att jag vet hur det känns för henne med det, har varit i exakt samma sits, så jag om någon vet. och jag lider verkligen med henne, det gör jag. Det som är så synd är bara att hon är värd så himla mycket bättre. Hon skulle aldrig ens skada en fluga typ. Hon är helt underbart snäll och typ bland det sötaste som går i ett par skor. och jag bara önskar att hon kunde förstå att hon är så jävla duktig, duktigare än vad hon tror, och att hon är värd så himla mycket mer än allt det där tjaffset....

Kommentarer
Postat av: Froggie

Bettan, det där nog det finnaste jag läst! det betyder mycket för mig! tack min vän! :)

2007-03-13 @ 23:09:36
Postat av: Jenny, the fluff!

Naw, vad gulligt du har skrivit Bettan! :)

Postat av: Anonym

Bettan is the shit ju (:

2007-03-17 @ 22:08:18
URL: http://wm89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback