HAHA suckers

DM-semifinal: Väsby ibks damjuniorer vann över Ristomta med 6-2 torsdagen den 8/12 -05

GAAAAAAAAAAHH jag älskar verkligen det här..ni är tamejfaan det bästa som finns.! Guld värda!


Synd bara att du inte kan fatta hur mycket jag verkligen älskar det här, men du kan inte trycka ner mig så långt att jag skulle sluta älska det, jag tar den skiten, jag gör det, bara jag får chansen att visa!

och du då? kunde du ens ha sagt hej, fett besviken, jag ska visa dig vad du går misste om. vad är det för fel på dom egentligen? samma grej varje gång, att dom aldrig lär sig asså!

nej fyfaan nu blir det ut på krogen fredag och lördag! jag ska faan supa skallen i bitar!
So long suckers, I hate you!

Och kajsa är bäst, hon fyller 18 idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback