I can feel it in the air

Woooohhw, där föll bomben äntligen ner!

Förlåt, men jag är äckligt glad för din skull att jag inte vet vart jag ska ta vägen riktigt.
Och jag älskar när du inte vet vart DU ska ta vägen och är förvirrad för då får jag övertaget och får bestämma lite...hehe jag kan dig och dina känslor mer än du anar, och kan du förstå nu att jag faktiskt har rätt ibland? vad är det jag har sagt hela tiden? att jag haft känslan, lite rätt har jag då alltid även fast du kanske inte vill erkänna det riktigt..!

Kan det bara få gå bra nu? jag skulle bli så glad, skulle få tillbaka allt det som varit borta under en mycket lång tid! och hon har fått tillbaka sitt leende:D jag älskar när hon ler.

Aaaaah så sjukt glad idag, har varit en helt jävla underbar dag asså! har verkligen skrattat så jäkla mycket att det e sjukt asså..:D iiihh roligt roligt!!

Jag älskar dig så massa massa mycket, du är värd det här, sjukt mycket, jag älskar när du r såhär glad, och alldeles förvirrad och inte vet vad du ska säga göra eller se på, sådär överdrivet nervös som bara du kan vara... du kan det här, lyssna bara på dig själv så kommer allt gå bra, allt kommer fixa sig tillslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback