round round

Jag har inte så mycket att säga längre känns det som!

En hel dag på ca 6 timmar och inte ett ord, det e STÖRT -  och jag blir så jävla irriterad över ingenting! men kan jag hjälpa att jag bryr mig för mycket eller? jag är en sådan person och jag tänker inte ändra på mig, inte inom det närmaste dygnet iaf!!!



och jag ska tala om en sak - ni killar SUGER
jag ska tala om en till sak - ni tjejer är INTE SÅ JÄVLA heta ni heller
och jag ska tala om en till sak - men ni killar e lite värre för jag e tjej och då blir det lätt på det viset!


KUL pank den här månaden med!, jag tror jag ska sätta mig utanför sollentuna centrum och sjunga en trudelutt, undrar hur mycket man kan få ihop egentligen? typ 5 spänn med min såkallade "sångröst"?! Vem vet egentligen? - inte en jävla aning, det enda jag vet är att jag ska gå upp på övervåningen och äta upp den jävla ostbågspåsen som ligger där uppe och typ ropar mitt namn nu när DOM har left the building och det mest patetiska med det är att klockan bara är 09:51 på en fredag morgon - PINSAMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback