Bandy bandy bandy

På fredag är det exakt ett år sen jag spelade min första match med de absolut bästa!

Och jag säger det, om det är något val jag är riktigt stolt och nöjd över att jag gjort här i livet så är det övergången till Väsby, för där fanns alla dom. Jag är gladare än gladast att jag träffade madde,lundberg och josse där på bollspelet, att jag träffade min gullis, att hon övertalade mig att göra det bästa valet jag nånsin har gjort! Ni är obeskrivlig kärlek och jag vill aldrig att ni ska sluta.


Sandra, Lunkan, jenka, Emmy, Cicci, Sanna
Linda, Gisse, Foppa, Honkanen, Nicco, Disan, josefin, Lindberg, Nils, Malin & jojjo.
Och Coach får vi ju inte glömma :), och Britta som är gudomlig och Stefan och Tony.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback