Blää på världen

Bokstavligt talat: jag vill verkligen bara gå och  eller nått sånt, bort långt åt helvete.

Är det så jävla konstigt att alla jävla ungdomar mår dåligt? när skolan finns där jämt och ständigt och trycker ner en helt och hållet hela jävla tiden, man får inte ens 5 sekunder att andas ut på.

Och alla dessa jädrans tankar som går runt runt runt i skallen, varför är dom alltid där och ställer till med förvirring? kan man betala för att få ta bort dom kanske?...isåfall skulle jag beställa operation på en gång..


Jag vill ha Fredag, nu nu nu..

För jag har världens bästaste jävla coach, och jag sitter här och halv ligger i min jävla datastol och svär hela jävla tiden och tårarna rinner som aldrig förr, ner för mina kinder, och samtidigt skrattar jag så att jag håller på att kissa på mig, känslo blanding, jag är nog den knäppaste människan på jorden, men vet ni vad? jag älskar mig själv för att jag är just det, och ni andra kan ta er nånstans bläääääääää på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback