förstå..

Vet du om att jag skulle kunna vara kapabel till att åka hem till dig och ställa mig utanför och skrika in till dig och säga vad det är du ställt till med? vad det har blivit för turbulens.
Men vill du inte att jag ska höra av mig så säg det och tycker du tvärtom så kan du väl vara så jävla gullig och visa det, för nu känner jag tamejfaan inte ett jävla skiit...


åååååhh jag pallar inte, jag orkar inte med alla dessa jävla tankar och funderingar på allting, allt snurrar ju bara runt runt runt och kommer inte fram till någonting vettigt över huvudtaget, hur kunde jag låta mig själv falla så stenhårt ner igen? ner till samma ställe som sist?, det är för mig obegripligt, det finns inte i denna värld och ändå sitter jag här nere, nedtryckt till minimum och bara väntar på att få bli upp hämtad igen...


It goes on and on all through the day
Don't you know it's never too late
To turn the hand of fate
It goes on and on into the day
Don't you know it's never too late
To turn the hand of fate
On and on into the night




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback