Sugit dålig dag att va sjuk på

Det här är verkligen världens sämsta dag att vara hemma på, Det är snö ute i massvis, det är bombning och NT-vecka i skolan, och här sitter jag här hemma helt uttråkad helt jävla ensam, sjuk och dann.
fyfaaan va det suger att vara sjuk, jag vill inte ens vara sjuk, jag vill vara i skolan, den här veckan är ju grymt kul att vara i skolan, det är meningen att man ska vara i skolan den här veckan för det händer bara en massa roliga saker.

huvudsaken är väl att man är där på fredag då NT-showen utspelar sig antar jag, det viktigaste faktiskt :D hoppas bara att man fått tillbaka sin röst då da så man kan skrika som aldrig förr, för det är ganska meningslöst att gå på NT-showen utan att skrika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback