Lycklig utan kärlek!

moi

Jag har kommit fram till att jag vill vara singel
Jag vill inte ha något förhållande.
Det är bara krångel och massa onödiga känslor som kommer ivägen!
Det bästa är nästan när man inte känner någonting för någon speciell alls.
Alla jämnlika, då mår jag som allra bäst!

Och nu mår jag som allra bäst, jag har lov, jag har innebandyn, jag har familjen, världens bästa jävla systrar någonsin, jag har jennica, jag har malin, kajsa, sarah (saknar jennifer), jag har sandra, jag har kim, danne,mange,gb & söder.
Och jag njuter så mycket jag kan, för på måndag kommer det inte vara lika bra längre, då åker dom typ allihoppa till tyskland, vill inte att dom ska åka, jag kommer bli som ett jävla offer, usch, men det kommer bli så jävla kul när dom kommer hem sen, så jag lever på det!


Jag tror jag har det bästa livet någonsin just nu, och jag vill inte ändra på någonting alls!
låt mig ha den känslan jag har inom mig nu.
All den vänskap som ska förbli vänskap
Och Elisabeth ska föralltid vara så här glad!



Malin, du får mig att inse! igår hemma hos malin och fia, Syskonen Brink & 2/3delar av syskonen Kronwall, bästa syskonen någonsin, och jag älskar er så sjukt mycket! Vättegrän for life! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback