Klyven

Tänkande tänkande tänkande...
Jag börjar verkligen fundera på om jag har gjort rätt val. Ena sekunden är jag helt säker på att jag gjort rätt val. För jag kan inte trivas bättre än vad jag gör. När jag inte är där känns allting mer än så underbart som det kan bli,och jag bara lämgtar efter att vara där,  men såfort jag kommer dit så känner jag mig bara i vägen. Från start kände jag mig mer än välkommen och allting gick som smort, Jag trvides som fisken i vattnet. Men nu känns allting bara fel. Ena sekunden är det nästan som normalt men innan jag ens hinner tänka tanken går det tillbaka. Känns som om att jag bara är på fel ställe hela tiden och att jag säger och jag gör fel saker. Och jag hatar det här.

Jag har gjort allt jag kan. Jag har i princip lagt ut mig för att kunna bli slagen på, men ingenting händer.
hur kan jag då må dåligt? om det inte är jag!?


Kommentarer
Postat av: Crix

Du har gjort rätt val. Alla är verkligen jätte glada över att ha dig i laget. Utan dig är vi inte samma lag såklart! Märker du inte det? Du behövs både utanför och på planen. Du är inte ivägen, tro aldrig det.

Och du. Man får må dåligt utan anledning ;)

2006-12-11 @ 17:13:42
Postat av: Annsan

Hitta inte på någon dålig ursäkt för att försöka försvinna. Det har varit lågvatten hos många, dom flesta, mindre hos en del och mer hos andra.
Jag har haft riktigt lågt ett tag men är på G igen.
URSÄKTA om jag nonchalerat men jag tar för givet att du är ett av våra STORA Driv i laget. SÅ försök inte smita undan. KRAM DIN LAGledare.

2006-12-19 @ 14:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback