Blä på världen, men jag har världens bästa killkompis!

Ska man verkligen behöva gråta för att folk verkligen ska förstå ibland...
Är det enda sättet att få folk att verkligen fattat att man menar allvar...
Är det enda sättet att få folk att förstå vad dom verkligen betyder...
Är det enda sättet att få folk att förstå vilket tomrum dom lämnar kvar efter sig...

För det första så pallar jag inte med någon eller några just nu. hela världen är upp och ned och jag vill egentligen bara gå och somna i en buske nånstans där ingen kan hitta mig och vakna upp igen om 5-6 år när alla har vuxit upp och börjar bete sig som vuxna människor. Visst jag är inte guds bästa barn, men ibland börjar jag faan undra vad folk har innanför pannbenet!

Just nu vill jag inte ens åka i helgen, just nu vill jag bara lägga mig under mitt täcke och vakna upp nästa vecka nångång. Jag känner inte ens att det skulle märkas om jag hoppade av, det skulle inte vara nån grej liksom, eftersom att det e 2 och jag, 2 och jag, 2 och jag, jag beter mig som en 7 åring just nu, men det är inte så jävla lätt, och alla säger att dom ska ändra på sig men det händer inte ett jävla skit, alla beter sig likadant ändå, och det är samma visa varje gång och jag pallar inte mer nu..
Jamen du har ju alla, det är säger alla, ja och!? vad faan spelar det för roll att jag har "alla", jag vill inte ha alla, om jag bara fick tillbaka min ängel så skulle hela världen lägga sig tillbaka på plats igen.


Oj hoppsan sa, hej Elisabeth tömmer sin hjärna för hela världen idag....Men allvarligt talat pallar jag inte bry mig, tyck vad ni vill, det är ändå mitt liv, inte erat!


Förlåt, men just nu är alla känslor kalabalik
Och jag vet varken ut eller in.
Men jag står fast vid det jag sagt,
Jag låter inget bara försvinna bort.





Åh vad jag älskar dig, du förstår mig i allt jag överhuvudtaget tänker,känner eller säger,
och oavsett om ingenting är som det varit förut så älskar jag dig så in i bängen,
så som ingen annan kan göra, ingen kan vara som du och jag,
ingen kommer någonsin bli som oss för ingen kommer gå igenom exakt samma saker som oss,
Love of a women, vartenda ord i den låten får mig att lysa upp och tänka på dig!
Ingen kan ha en sån bra vän som du är för ingen har dig på samma sätt som jag!
Killkompis e bättre en tjejkompis, och det är du ett levande bevis på..
Jag älskar dig för att du är den bästa vänskapen som finns!



Kommentarer
Postat av: J.P

Jösses flicka. Du verkar vara helt under isen. Vet hur det känns ibland och jag respekterar det du sagt, men du vet var du kan prata av dig. Sköt om dig. Det löser sig alltid till slut.
"'Cause life is beautiful..." =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback