Dreaming


Åh jag verkligen hatar att inte ha några pengar på mobilen...det suger!


Give me my smile back, på nått sätt saknar jag det yttepytte lilla som var... men just  nu e allt upp och ned och det enda jag just nu skulle behöva är att jag ska fatta hur bra du egentligen, kanske är för mig....


Men jag hatar dom här fuckin jävla känslorna, jag beter mig alltid likadant, kanske dax å bryta mönstret i hela mitt liv och försöka starta om på nytt, typ idag vore en jävligt bra dag för träningen gick faan bra idag asså, sjutk kul med 90: erna, det är som om att glädjen har kommit tillbaka i spelet. Så då är det bara vännerna och skolan som behöver ändras på, för det e ju totalt upp och ned...aja får funtelera vidare imorrn.!


Nu ropar faan sängen på mig - och jag bangar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback