fucked up

Andningsrum? - Kalabalik artat!



Dagen sög för det första, redan från start. sov en extra timme och gick som en zombie till skolan, kommer dit och har hel glömt bort att jag skulle ha föreställning med sceniska gestaltningen idag och Elisabeth kunde fortfarande inte sina repliker utantill när det endast var en kvart kvar innan föreställningen skulle starta.... Hur som helst är jag tamejfaan bäst på att komma ihåg repliker för jag kunde allihoppa när det väl gällde, sen blev det till att ha äckel hål och beslöt mig för att umgås lite med magnus och malin på manges webbdesign, min livskamrat playahead sög och fuckade bara upp sig så malin och jag drog och käka, och vad händer när man väl kommer till matsalen, då är det JÄVLA SKIT PANNKAKA, totalt jävla värdelös mat verkligen mjöl,mjölk & vatten..mmm, som om vi inte fått skiten nu i typ 3 veckors tid. Sen bar det av till svenskaB lektion med Crippi dude som vanligt, och som vanliga dagar så hatar mitt cp till lärare mig (&Crippi i hemlighet) och klagar såfort jag råkar typ ta ett andetag, vi fick oss en utskällning för att vi svarade på hennes äckel EPOK frågor alldeles för sakta och gav oss en blick som liknade nånting som skulle kunna föreställa " IG i betyg!". Hur som helst blidde det äckel hål igen och iväg på allvarsnack med malin nummer 2 och lösa mina egna problem en aning :), Sen fick jag typ hjärtattack av att jag attackerades av min tanke på att jag inom en halvtimmes tid skulle ha redovisning på Psykologin och papprena mina låg hemma som vanligt. Redovisningen gick ijoförsej bra (jag tror faan att jag har nån utav dom där jävla psyk-sjukdomarna). Sen hittade man en glad Emmy i korridoren och det bär av mot sollentuna, i bussen kommer jag klyftigt på att britta (våran lagledare) fyller år idag så det blidde till att köpa en blombukett åt stackarn som blivit ett år äldre. stopp i rotebro för att köpa cola. Sen pratglada som vi är missar vi tåget och måste ta långsam bussen hela vägen till väsby. Väl framme i väsby, va det ovanligt mycket folk i hallen och kolla på matchen. Matchen sög stenhårt och jag & Emmy va lagom glada över att vi slapp vara med och skämmas! slutresultat 10-2 till motståndarlaget(usch va man skäms. Faaan stolt över å sitta på bänken, "på fel sida")

Bästa kommentarerna däremot:
Anonym 1 - Nu har dom ju ingenting att förlora, varför sätter dom inte in dom 5 bästa spelarna?
Anonym 2 - *Suck* Det här är dom 5 bästa.....!

Sen fick man sig skjuts utav Jennica min vän en bit och sen lite skvaller ifrån helgen. så va dagen helt fullbordad.

Dagens dag sög, och jag vill helst slippa göra om skiten.
Det skulle uppskattas, mycket!
Tack På Förhand!


Ta bort den dumma känslan i magen!
Nu vill jag till Leksand, bort från den här skiten.
Så man kan slappna av i 5 minuter utan skola,tjaffs & tvångstankar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback