pandang

pandange Det där är mina vänner! Dom ska vara med i melodifestivalen, och jag är så äckligt stolt! :) och ni får tycka precis vad ni vill alla andra. jag är glad för deras skulle och det borde ni också vara, det är en stor chans för dom, kanske en bra start på något nytt eller stort!!

Jag kommer iaf sakna er massa nu när ni är borta så mycket, för det finns ingen som är som er två...
Och jag vet att alla andra känner likadant, bara det att vissa är alldeles för stolta för att svälja sitt ego och vara glad för andras skull...

Men jag är iaf stolt över att vara ett utav de största och första fanen..:) haha *suckers*



Kommentarer
Postat av: knaas

helt galet bettan! vi ska va groupies å stå längst fram på sommarturnen! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback