rosen...:)

Det jag fasade över förut har nu hänt, usch och fy jag vill inte, nu kan man lika bra lägga av helt och hållet!



& imorrn är det alla hjärtans dag, och det känns inte alls bra, för det först är rman luspank och äger typ inte ett jävla öre, och för det andra så hatar jag ändå den där jävla dagen, för jag förstår egentligen inte meningen med att den finns.! Man kan väl vara extra gullig och trevlig på vilken dag som helst, känns bara nördigt att typ hela sveriges jävla befolkning blir äckligt gulliga och trevliga och kärleksfulla på en viss dag som nån mupp som inte ens lever längre har kommit på...usch det e konstigt.!

Men jag håller med det är jätte gulligt och mysigt på alla hjärtans dag, och jag blir alltid lite xtra trevlig mot mamma och då blir hon alltid glad så det e ju positivit!



Men jag vill också ha blombud imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback