Ytseeb & Wolyaj

jbytseeb & wolyaj
BJsysteryster
jåb

Ingen kommer någonsin att kunna älska dig så som jag gör!
Hur allting blev som det blivit kan nog ingen förklara helt och hållet,
men jag antar att det va för att jag älskade dig alldeles för mycket.
Var alldeles för rädd för att förlora dig efter att varit åtskillda i 6 år...

Jag kommer aldrig att släppa dig helt jennifer, Aldrig!
Ingen, ingen vet vad jag exakt tycker och tänker om dig, och det är meningen att det ska vara så.
ibland gråter jag mig till sömns på nätterna för att det inte e som förut längre.
Då det va vi mot världen, Ytseeb & Wolyaj mot allt och alla!
Saknar den tiden, saknar allt med dig.
Men du kommer alltid vara min, oavsett vad folk säger.


...Jag kommer aldrig att sluta älska dig Jennifer Wahlström...

Kommentarer
Postat av: jullan

saknar det gamla vi, svårt att få tillbaka hur mycket amn än vill.. saknar våra samtal att känna sig säker på att man har dig vid sin sida när det händer nått... rädd för att ringa.. jaa det är jag, känner att jag är rädd för att vi inte ska ha nått att prata om! jag älskar dig och kommer alltid göra.. men frågan är blir det som förut hur mycket vi än vill och hur mycket vi än försöker! vill så gärna.. men svårt...

buy the way vad är det där för bild på dig och mig längs ner:P har aldrig sett den:P

2006-02-08 @ 01:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback