....

Jag saknar er.
Men det finns inget vi längre.

 Så vad är det jag egentligen saknar?

Ni trodde att jag inte kände någonting.
Ni trodde att det inte rörde mig.

Tänkte ni på att jag verkligen fanns?
Trodde ni att det inte gjorde ont?

Vet ni?
Jag brydde mig faktiskt...

Jag har lärt mig att....
Det är de små dagliga grejorna som gör livet så spektakulärt.
Jag har lärt mig att...
Under allas hårda skal finns det någon som vill bli uppskattad och älskad.

Vad får mig att tro att jag kan?

Jag har lärt mig att....
att ignorera faktum tar inte bort faktumet.
Jag har lärt mig att....
att ju mindre tid jag har på mig, ju mer får jag gjort.

 



...ses, ska ut och uppfylla mina drömmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback