Deep shit!

Kan det ha varit redan från första början? eller varför just nu?

Hela den här veckan har bara varit sådär gulligt härlig, som om att allting bara klaffat som det ska, en sån där vecka som jag väntat på så länge. i just rätt tillfälle, just när jag behövde någonting nytt som kan få mig att le..

Kan så små saker verkligen att få en att må så mycket bättre... Nä jag överanalyser nog alldeles för mycket hela tiden..?! Jag är nog en sån där människa som överdriver allting, minsta lilla som händer, förväntar mig nog alldeles för mycket eller kankse hoppas, vilket som...Men hur ska man veta?! nej då tänker jag hellre för mycket, än att inte tänka alls!

Absolut världens bästa helg, klart bästa på länge, Svampen & DumDum en hel helg, konstigt nog så funkar vi så äckligt bra ihop, haha lika som faan men ändå så himla olika, förlåt för att jag snodde din sovplats hela helgen chricke!
 

13st på 3 dagar - trodde inte man kunde le så länge i sträck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback