Fucked up head!

Och det sitter nästan som fastsvetsat i hjärnan! 

- Ge mig en sax så jag kan klippa bort det för jag vill inte ha det där!




Om man börjar gråta för att man måste plugga och inte får träna och kanske missar en viktigt match, vad är det för fel på en då? Och när man inte ens är tillräckligt bra för å spela, så spelar det väl för faan ingen roll. Va glad för att du får vara med överhuvudtaget istället Elisabeth!

jag älskar mitt lag alldeles för mycket -  jag tror jag har blivit beroende av att vara där, för när jag inte är där blir hjärnan som ihopknögglad och jag kan inte tänka klart för en sekund ensengång.


Nånting är helt fuckning jävla vrickat - "werdo fråga" Kan man vara kär i sitt eget innebandylag?

isåfall är jag det, tror jag! eller beroende iaf, av alla dom, det är onormalt, fast å andra sidan säg nånting som är normalt på mig!


och sluta klaga på mig, jag är tjej, jag får tycka synd om mig själv!



Det enda jag vill är att få sitta där bredvid dom när dom tar hem hela skiten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback