Blä

Okej, det där gjorde bara saken så mycket värre.
och nu är jag ännu mer fucked up.
Nu skiter jag i det här, jag pallar inte
Vissa vänner, är verkligen inte som man tror.


Mycket å göra...

Onsdag 31 maj
Ska fixa frillan på Lunkans lillesyrra som ska på bal.
På Grönan med Företag's klassen :)

Torsdag 1 juni
MEDIASKIVAN - Det e FEST

Fredag 2 juni
Både jennica och Cecilia tar studenten.

Lördag 3 juni
Mamma & Elisabeth dag!

Söndag 4 juni
Kalas för Liam och Kim

Måndag 5 juni
Till Kusin Frisö och fixa frillan på mig själv med mams.
Och sen är det Popcorn och dip med en av mina favvo killar.
Gb & Beetsy mot fettoland

Tisdag 6 juni
Nationaldagen fixa lakan oxh shit till flaket

Onsdag 7 juni
Solduscha med mellan syster yster.

Torsdag 8 juni
Avslutningslunch

Fredag 9 juni
Student 2006 - Avslutning & Gubbskiva
fuck vad jag kommer gråta floder när jag lämnar er.




Jag ska bli ett känslokallt äckel precis som alla andra i den här världen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback