Jag försöker verkligen.

Jag vet att jag inte har varit världens bästa vän den senaste tiden,
och att jag har varit dålig på att höra av mig,
men samtidigt så har inte ni hört av er heller.

Men jag har bara kännt att jag verkligen bara behövt koncentrera mig helt och hållet på mig själv,
och att klara av skolan.

Ni vet vad ni är för mig,
och jag vet att jag måste skärpa mig.
Men jag hoppas att ni förstår mig ändå.
Jag ska skärpa till mig och försöka göra så gott jag kan.

Men ni är fortfarande bland det finaste jag har.
Och snart är det basket hela kvällarna,
Sena nattpromenader,
Långa samtal under soluppgången på morgnarna.
Och allt kommer att kännas lite som det gjorde förut.

Kajsa, Malin, Sarah & Jennifer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback