Handikappat offer barn vid namn Elisabeth

Dom utbildade jävlarna säger att jag har fått något slags ryggskott!!


KUL, 19 bast (20 inom mindre än en månads tid) och Ryggskott, känner mig typ som en gammal jävla kärring på 65 bast som inte pallar trycket med ryggen och får ryggskott eller nått liknande.
Det känns bra att ena dagen kunna hoppa runt som en annan apa och muppa sig men till nästa dag inte ens kunna sätta sig upp i soffan själv. Helt jävla värdelöst egentligen. Vem var idioten som kom på att man skulle kunna få ryggskott?! Vem var idioten som kom på att man överhuvudtaget skulle kunna skada sig på ett eller annat sätt. Den jäveln skulle jag vilja träffa och tala några väl valda ord med! Han/Hon behöver nog ha sig en spark i arslet, eller Två.

Nej nu är det mot apoteket och få en massa braiga pillrur som gör att man kan se både det ena och det andra..mohaha


Ibland så bara suger det att vara jag, Men för det mesta är det helt enkelt
BÄST!   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback